Complexitat
Tinc un greu problema i es que la meva novia esta masa acomplexada, ella sempre esta capficada en que esta grassa o que es lletja, quan no es veritat, no esta obesa ni res de res ella es preciosa i jo li intento animar i dirli k es preciosa i que es la meva princesa pero esta masa tencada em podrieu donar algun consell per intentar desacomplexarla? Siusplau.
Estrella Dorca

Hola!
És fantàstic que vulguis ajudar la teva parella per tal que se senti millor amb el seu cos, però això és un tema que ha de treballar-se ella mateixa. L'autoestima és essencial per la nostra felicitat i ha d'omplir-se de les dues maneres:
- a través del que em diuen els altres
- a través del que penso jo mateix de mi, de les floretes que em tiro a mi mateix
Per tant, la teva parella necessita que li recordin què té d'especial (tant físicament com de manera de ser), però també s'ho ha de veure ella mateixa! Recorda-li què t'agrada d'ella, què la fa especial i, sobretot, que estàs amb ella per la seva manera de ser i no pel seu físic. És l'únic que pots fer, la resta és feina seva ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25