somnis
tinc parella des de fa uns quants anys, però l'altre dia vaig somiar que li feia un petó a un company de classe i que a aquest company jo li agradava, mai són somnis eròtics i tampoc passen mai d'un petó als llavis, només són com "romàntics". No és el primer cop que em passa, m'ha succeït dos o tres cops més, però amb nois diferents i coneguts en diferents períodes de temps: un avui, per exemple, i d' aquí 3 o 4 mesos un altre somni semblant.
No sé per qué em passa, és que aquests nois dels somnis m'agraden o m'agradaven?
Estrella Dorca

Hola anònima,
El teu cervell necessita descansar durant la nit i per això crea els somnis: per deixar que tots els pensaments flueixin sense passar cap tipus de control. És a dir, hi poden haver veritats, hi poden haver fantasies, hi pot haver imaginació... i tot s'hi val!
Això no vol dir que el que somnies sigui real, sinó simplement que en algun moment del dia se t'ha passat pel cap. Pensa que si vivim en societat, ens hem de fixar per força en les altres persones i, algunes, ens poden resultar atractives, però això no vol dir que n'estiguem enamorades o que vulguem deixar la parella. Són dos temes diferents. Així que, si quan estàs desperta, continues escollint estar amb la teva parella.... tot va bé! i disfruta dels somnis! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25