ESTRES MÀXIM
HOLA ADOLESCENTS!
US ESCRIC PK TINC UN PROBLEMA.
TINC 14 ANYS I UNA DE LES MEVES GERMANES EN TÉ 12.
SEMPRE ENS HEM BARALLAT MOLT, PERO EN AQUEST ÚLTIM TRIMESTRE ENCARA MÉS, EM FA MAL FÍSIC I MORAL.
HE BAIXAT MOLT LES NOTES (ELS MESTRES EM CASTIGUEN MÉS) I ESTIC SUPER ESTRESSADA (NO VULL ANAR AL COLE). A PART ESTIC MALTA AMB GRIP I ESTIC BEN SEGURA QUE UNA PART DEL QUE FORMA AQUESTA BOLA ÉS LA CONFLICTIVITAT AMB ELLA.
ELS MEUS PARES SEMPRE MHAN DIT QUE SI ENS BARALLEM QUE PARLI AMB ELLS, PERÒ QUAN HO HE FET, S'HAN POSAT DE MALA LLET AMB MI PER AGOVIAR-LOS/ESTRESAR-LOS, ETC.
FA UNA SETMANA, (QUAN NO HI ÈREN ELS MEUS PARES) EM VA FER UNES PATADES MOLT FORTES A LA PANXA I TINC UN VÍDEO QUE HO DEMOSTRA.
EL CAS, CREC QUE NECESSITO AJUDA PERÒ NO SE COM DEMANAR-LA, PQ SI ELS ENSENYO EL VIDEO ALS MEUS PARES, S'ENFADARAN ALTRE COP AMB MI.
EM TROBO FATAL I NO SE COM TINC MORAL PER ESCRIURE AIXÒ.
PD: TINC UNA ALTRE GERMANA AMB A QUE EM PORTO MOLT MILLOR I TÉ 6 ANYS.
SIUSPLAU AJUDA
GRÀCIES PER FER MÉS FÀCIL LA VIDA DE MOLTES I MOLTS ADOLESCENTS.
Estrella Dorca

Hola!
La rivalitat entre germans és un tema molt comú a les famílies i ens pot arribar a fer sentir molt malament. Realment sembla que el to de les vostres baralles és força agressiu, així que potser hauràs de buscar ajuda a la família o als professors que tinguis. Si aquestes discussions et porten problemes a tants nivells (a l'escola, a la salut, a la família....) és important que busquis la manera de solucionar-ho.
Ensenya el vídeo als teus pares i explica'ls el motiu: tens ganes d'arreglar-ho amb la teva germana. Potser podreu buscar ajuda d'un professional que us doni algunes eines per aprendre a resoldre els conflictes. Com ho veus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25