Si o no?
Desde fa temps a Barcelona no estic agust,no soc feliç,mirant per internet vaig trobar un pis,institut i treball per els meus pares,tot a un bon preu,es a una altre ciutat,a Madrid,el problema es que no se com dir-lis,com o faig?tampoc ser si mudarme,jo vui ser feliç pero i si allà tampoc o soc?vui ser feliç pero tinc por! hem mudo o no?i com faig per dir-lis als meus pares?
Estrella Dorca

Hola Shasha,
Un canvi de ciutat és un canvi molt radical per tohtom! Potser hauries de parlar amb els teus pares i explicar-los com et sents i el que necessites.... És possible que ells no sàpiguen que et estàs així?
De totes maneres, encara que decidiu aquest canvi de vida, hauràs de tenir en compte quines expectatives tens del canvi. És a dir, què vols millorar? què creus que aconseguiràs? Què esperes trobar a MAdrid que no trobis aquí? Què és el que et fa infeliç?
Per què si no saps la resposta a aquestes preguntes.... difícilment trobaràs un lloc on et sentis "a gust"...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25