Que faig? traiciono el meu amic o soc fidel amb ell?
Tinc uns amics que estan sortin, i es veu que s'estimen molt i que es valoren mutuament, i ja fa 1 any que estan junts i estic molt feliç per ells, pero l'altre dia em vaig enterar que la noia li va posar els cuernos al seu novio (que es el meu millor amic) uns mesos despres de començar a sortir. Ella va quedar amb el seu ex i es van acabar liant y enrollant-se. Jo no m'ho esperaba per res perque ella es veu que esta super enamorada, i no m'ho creia pero ja m'ho han dit varies vegades ( i ames m'ho ha dit gent de confiança). Que hauria de fer? Li dic el meu millor amic que el seu primer amor li ha posat los cuernos i que tot a sigut una mentida? o em callo y no em fico en la seva relació??
Estrella Dorca

Hola Kat,
Doncs estàs en una posició molt complicada. Pel que expliques, va ser només una vegada, no es tracta d'una relació en paral·lel, oi? Entenc que no vulguis entrar a formar part d'aquest "engany" i que vulguis protegir al teu amic, però dir-li és la solució?
Potser hauries de saber si aquesta noia està penedida de la seva conducta, o bé si tenen algun pacte entre ells dos on cadascú pot fer el que vulgui. La fidelitat dins una parella és una cosa que ha de pactar la parella i la resta de gent no hi té res a dir.
Segurament la relació ha canviat al llarg d'aquest temps i si tots dos continuen junts, segurament serà perquè tots dos volen estar junts, no creus?
Valora si és necessari fer aquest pas o si, per contra, provocaràs més dolor a tothom...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25