Problemes amb liarme
Tinc curiositat per saber que es sent al liarse amb algú i només un nen que coneixo s'ha liat alguna vegada. Ja li vaig demanar un cop però em va dir que no. Estic desesperada i vull liar-me amb algú però cap nen que conegui ho ha fet i no sé com fer que es liïn amb mi. Tinc bona amistat amb els nens i si em rejecten no vull perdre la relació amb ells. Ajuda!!!
Estrella Dorca

Hola!
La curiositat és una part fantàstica de l'ésser humà i ens fa conèixer i aprendre noves coses. Però en el camp de la sexualitat, la rapidesa i la curiositat no fan gaire bona parella.
És a dir, no tinguis pressa per saber què és fer-se un petó amb algú i espera a conèixer alguna persona amb qui et sentis còmode, que et sigui atractiva i amb qui tinguis ganes de compartir aquest moment. Pensa que fer-se un petó és compartir un moment d'intimitat molt gran. De debò el vols compartir amb qualsevol nen? o prefereixes esperar a sentir aquesta atracció mútua?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25