Smoke.
Holaa, tinc un problema molt gros.. Soc una tia qe mencanta fumar.. pero no puc fumar pitis per qe em marejo.. qe sa de fer si et marejes fumant tabac? Ajudeme siusplau!!!
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Bé, doncs si una cosa no ens senta bé, l'hem d'abandonar més que intentar a que ens forcem a que ens senti bé. El tabac és una substància que altera el sistema nervi´so central i si la resposta del teu cos és aquesta, e´s senyal de que el teu sistema nerviós no funciona bé amb el tabac. La salut és molt important, més que els hàbits que ens agraden!!!! Cal que ens cuidem i ens protegim. Demana't: com estarà el teu cos si segueixes fumant d'aquí a 10 anys? a part de si no superes els marejos, tindràs el cutis més dolent, no respiraràs tan bé, tindràs el cabell més sec, et costarà molt desenganxar-te , etc. Et deixo aquesta informació eprquè la valoris, tu decideixes! ELi AUlet www.interpersonal.cat