Ajudaaaa!!
Hola!! És la primera vegada que plantejo una cosnulta, i no sé si em podreu ajudar... En fi, des de fa relativament poc, he perdut la gana, no em trobo mai del tot bé... estic com deprimida, no sé a que es deu. Sóc una persona molt tímida i confiar confiar... Més d'una persona m'han dit que es perque m'ho menjo tot i no explico res, i tothom m'ha dit que no em preocupi. A més a més, després hi han momentsd que estic totalment tranquil·la i feliç.És un tema preocupant o és normal que em pasi això? Que puc fer perquè se'm passi?
PD: tinc 15 anys, :)
Mercii
InterPersonal

Hola! Sóc l'Eli Aulet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs et diría que és normal el que et passa de sentir que les teves emocions van una mica amunt i avall en la teva edat. En l'adolescència les hormones estan més esverades i provoca qe ens sentim així. Mira amb quines coses et sents tímida, en algunes situacions és natural sentir-se tímid. Si veus que és amb masses coses intenta anar-ho modificant i llençan-te afer petits passos, perquè vegis que te'n surts i vagis veient que la tímidesa no té tanta força. Lo de deprimida, docns potser és tristesa, o aborriment o desmotivació...etc. Si fa poc que et sents trista i amb baixa energia espera't uns dies a treure conclusions, pot ser molt normal que et passi, o que descubreixis què et preocupava i es resolgui o hi trobis una solució. Tot és un procés! Endavant! Eli Aulet www.interpersonal.cat