crec que em fan bullying
Hola! tinc 17 anys i desde sempre noto que a tot arreu (a la classe, als grupets, a l'insti, anant pel poble) em sento apartada, quan intento parlar m'interrompeixen, o no m'escolten o em diuen 'aahh guai' i a vegades se'n riuen de mi pq la cago molt... i pels passadissos de l'insti em miren malament x com vaig vestida es que no vaig a la moda perquè no m'agrada com em queden les coses i a part la trobo horrorosa. Ja no sé que fer per tornar a recuperar el somriure perquè em sento totalment desplaçada i buuuf moltes coses, estic depresiva i apart a casa tinc problemes i no trobo solució a res. Ajuda!!
InterPersonal

Hola! Primer de tot anem a pams!! Els problemes els hem de solucionar d'un en un i no pretendre que tot canvii d'un dia per altre!! Estàs desanimada però no és la fi del món, ja veuràs. No siguis tan dura amb tu mateixa, ni tan crítica! El que jo he vist amb 4 línies que m'has escrit és que tens caràcter i personalitat i això no tothom pot dir-ho a la teva edat!!! No vulguis caure bé a tothom, això és impossible!! fixa't amb qui t'interessa de debò, amb qui et valora i veuràs com no és tan negre tot com ho pintes. Hem de ser capaços de donar-nos més oportunitats, ja que sinò ens convertim nosaltres mateixos en el nostre pitjor enemic!! I ja veuràs que si mires al teu voltant amb optimisme, sempre és molt millor que amb una mirada pessimista.
Molts ànims!Marina Marull www.interpersonal.cat