Consum d'Alcohol
Hola,
Divendres passat vaig sortir de festa i vaig demanar un cubata de tequila blanc amb RedBull, a las 4:36 de la matinada, vaig tornar a casa però abans varem passar pèl McAuto a comprar alguna cosa per menjar. Al acabar de menjar vaig a anar a dormir i hem vaig despertar a les 07:50 del matí de dissabte accelerat (hiperactivitat) i amb crema a l'estomac i a l'esòfag, ja no vaig poder dormir més. Seguidament vaig menjar bons aliments per intentar que passes els sintomas, aquest no varen passar, a dia d'avui no puc ni anar a comprar el pa per que a la que surto de casa, hem marejo, cops de calor i dolors de cap. Entenc que una ressaca pugui durar 24 hores però 72? Abans d'ahir vaig prendre per anar a dormir Diazepan i aquesta ultima nit Lorezepan i continuo amb la hiperactivitat i sense poder de casa. He pres dutxes d'aigua calenta i tampoc hi ha millora.
PD: Tinc por d'haver fet malbé l'aparell digestiu, psicomotriu o fins i tot l'aparell nerviós central.
Mari Angels

Hola,
Ens expliques que després d'una nit de festa i d'haver consumit alcohol amb red bull tens una sèrie de símptomes que et preocupen, entre d'altres, marejos. Beure alcohol pot tenir moltes i diferens conseqüències al nostre organisme i la majoria de les vegades ni ho sabem. També has de saber que el red bull no és gens bó pel teu organisme, ja que té efectes exitatoris. Que continuis amb aquest malestar després de 72 hores no és normal. El meu consell és que vagis al metge en quant puguis, explica-li això mateix que ens dius a la consulta i et faran les proves adients per veure si tens qualsevol intolerància, alèrgia, etc, o si s' ha generat algun problema al teu organisme. No és recomanable, tampoc, que prenguis medicaments pel teu compte, tal i com ens dius que vas prendre diazepam i lorazapam. Qualsevol medicament que prenguis SEMPRE han de ser receptats i pautats per un metge, si no, pots crear-te més problemes. No ho dubtis i ves al metge que et faci un cop d'ull.
Una abraçada.