nose si el meu pes es l'adequat
Hola medeixo 1,55 i peso 40 kg
la meva pediatre quan vaig a fer la revisio amb diu que estic prima pero aixo ja u se perque es veu en el fisic, pero esque ami no magrada estar aixi menjo molt, lu que passa es que no magrada els dolços osigui bolleria, xocolata....
potse es per aixo que no engreixo??? tampoc descarto que sigui simplement prima d'herencia osigui genetica( la meva avia esta prima) si es aixi com puc engordar?? es dificil pero res es impossible i porto 4 anys igual amb el mateix tema al cap....
Mari Angels

Hola Lola!
Ens expliques que estas prima i que, tot i que ho ests de sempre, a tu t'agradaria engreixar i que portes 4 anys intentant aconseguir-ho. Calculant el teu index de massa corporal, que es fa amb la teva alçada i pes, és cert que surt que estàs amb baix pes, tal i com et diu la teva pediatra. El més important és que la teva alimentació sigui equilibrada i variada, no és necessari que mengis dolços i bolleria, no pateixis perquè no t'agradin. Has de fer 5 àpats diaris: esmorzar abans d'anar a classe (làctic, cereals i fruita per exemple), esmorzar a l'hora del pati (entrepà), dinar (dos plats i un postre, millor si el postre és una peça de fruita), berenar (iogurt, entrepà o fruita) i sopar ( dos plats i postre). Menjant d'aquesta forma, el teu cos estarà sa. Et recomano fer exercici diàriament per tal que el teu cos es desenvolupi bé i fort. Tal i com tu dius, molt probablement la teva constitució és prima i has de respectar el desenvolupament natural del teu organisme. També et recomano, si vols engreixar, que sigui la teva pediatra qui et vegi de nou i et possi una dieta adequada a tu, si ella creu que és necessari per a la teva salut. Sempre, qualsevol dieta que facis ha de ser sota supervisió mèdica, no  ho oblidis, tot i que sigui per engreixar.
Una abraçada.