Cada vegada m'agrada més... I no sé que fer!!
Holaa!!!
Som una nina de Mallorca (he hagut de posar una comarca que no és sa meva perqué si no no me deixava enviar sa consulta) i tenc 16 anys.
M'agrada un nin de sa meva classe des de principi de curs, des del primer moment me va agradar. A sa segona setmana d'haver començat s'escola li vaig obrir per Whatsapp diguent-li que me pereixia un nin molt intel.ligent i interesant i que m'agradaria coneixer-lo més (se me'n va anar s'olla, no li hauria d'haver dit, no mos coneixiem pràcticament). Ell me va contestar amb un textaco, però molt resumidament deia que no tenia cap problema amb coneixer-mos més. Però així s'ha quedat sa cosa, a vegades xerram, però de temes banals i durant molt poca estona. I aquí estic, a n'es tercer trimestre i que cada vegada m'agrada més.
Moltes vegades el mir a classe, i després ell me mira i jo gir es cap, o a vegades al revés!!! No sé si això s'ignifica res!!!!! Jo mai he tengut cap relació amb ningú, i tampoc m'havia agradat ningú mai, per lo manco d'aquesta menera.... S'altre dia me va saludar a les 8 des dematí!!! Sa felicitat no se me va llevar fins a n'es dia següent....
NECESSIT CONSELL!!!!!
Moltes gracis, salut i força!
Estrella Dorca

hola bonica!
Doncs et felicito pel teu atreviment!!! Tenies ganes de conèixer aquest noi i vas anar-hi de cara. Fantàstic!
Ara estaria bé que comencessiu a quedar o  a parlar d'algun tema important o que et preocupi. És possible que ell sigui una mica tímid i no sàpiga de què parlar amb tu?
Si et ve de gust, parla-li de tu, dels problemes que tens i així podràs valorar si ell s'interessa per tu, si s'implica en la conversa, si et fa preguntes... i veure si ell mostra el mateix interès i la relació avança o bé has de posar un punt final a aquesta primera història d'amor/atracció ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25