Amiga(1234567890)
Hola, tinc una amiga que sepre que es mira al mirall davant meu em comenta que cada cop té més
Papada i ja no sap que fer, que li dic? I ha algun aliment que ajudi?
I una altra consulta, aquesta meva.
Sempre he estat una noia prima, quan vaig neixer vaig tenir algun problema amb aixo...
Sempre he tingut panxa plana, pero ara ja fara 2 mesos que no la tinc plana, faig abdominals cada dia(jugo a futbol i ....) però no se me'n va. Hi ha alguna cosa més que pugui fer? Cada cop que em miro em "rallo" més per això.
Que puc fer?
Moltíssimes gràcies pel vostre temps i per la vostra feina. Gràcies.😘👋🏻
Mari Angels

Hola!
Primer de tot, respecte al que dius de la teva amiga, NO hi ha cap aliment que faci aprimar cap part del cos. De fet, cada persona acumula el greix corporal a diferents parts i això depèn de la nostra genètica, no ho podem canviar. Sí que caldria saber si realment té papada com dius que ella diu o és més una percepció seva, ja que llavors estaríem parlant de coses diferents. Si és la seva percepció, la teva amiga podria tenir un problema d'autoestima i s'hauria de vigilar que no tingui conductes que siguin dolentes pel seu propi cos i la seva salut.
Per altra banda, tu ens dius que des de fa 2 mesos tens una mica de panxa tot i que mai has tingut i que et comença a preocupar fins al punt que fas exercici i abdominals per baixar-la. Has de saber que, per la teva edat, t'estàs desenvolupant, i les noies heu de tenir una mica de greix corporal per tal de poder desenvolupar-vos correctament. La biologia de les dones està feta per tenir més greix que la dels homes perquè les nostres hormones femenines es "creen" a partir del greix, per què m'entenguis. Aquest pot ser el motiu pel quan d'un temps fins ara tens una mica més de greix a la panxa. No t'amoïnis,  pensa que la naturalesa del cos és així. El que has de fer és alimentar-te adequadament (molt important en l'adolescència) i continuar fent esport per divertir-te i estar saludable. Sobretot no t'obsessionis perquè pel que entenc, és una cosa natural y normal el que t'està passant i no necessàriament ha d'anar a més.
Una abraçada.