Menjar més sa, dieta, aprimar una mica...
Hola!
Primer de tot, dir-vos que m'encanta el que feu. Sou meravellosos!
Aviam, m'agradaria estar una mica més prima i sobretot, menjar més saludable, perquè quan ho faig em sento millor.
No estic molt grassa, i és veritat que estar una mica plena em ve de família. Però així i tot, és un complexe que tinc.
Agrairia de tot cor que em poguéssiu donar consells per mantenir una mica com una dieta. Que em poguéssiu dir què hauria de menjar a cada àpat i quant d'esport estaria bé que fes diàriament.
Si sabeu algun exercici que faci posar el ventre pla i/o aprimar una mica les cuixes també us ho agrairia!
Un últim dubte! No és possible aprimar només algunes parts del cos, oi?
Doncs res més,
Moltíssimes gràcies i petons!
Mari Angels

Hola!
Gràcies a tu per fer-nos arribar la teva consulta! intentem ajudar-vos en el que podem.
En dius que tens un complex perquè et veus una mica grassa i vols aprimar menjant més sa. Començaré responent la última pregunta que ens has fet: NO es pot aprimar només d'algunes parts del cos. Quan aprimem, el nostre cos agafa les nostres reserves que estan per tot el cos, i no solament això, sino que no cremem únicament grasses. Segons quina dieta fem, si no és equilibrada i sana, el nostre cos crema part dels nostres músculs si necessita aliment i no li donem el suficient. És a dir, el cos abans "menja" el propi múscul que el greix si fem una dieta desequilibrada, o el que és el mateix, el que coneixem com a dietes miracle. Com pots imaginar, això no és gens bo pel propi cos. T'explico això perquè, si creus que has de fer una dieta, MAI l'has de fer pel teu propi compte, has d'anar al teu metge i ell/a et farà una sèrie de proves per veure si realment has de perdre pes i, en cas ser així, et donaria la dieta i una sèrie de pautes sota control. Pensa, a més a més, que t'estàs desenvolupant, per la qual cosa el teu cos necessita encara més nutrients per tal de fer-ho bé. El que sí et puc dir és que has de fer 5 àpats al dia: esmorzar a casa quan t'aixequis (fruita, làctic i torrades amb pernil per exemple), esmorzar a mig mati a l'escola (fruita, entrepà..), dinar (un plat de verdura o amanida per exemple i un segon de carn, peix, llegums.. i postre, una fruita a poder ser), berenar (fruita, iogurt, entrepà petit, el que més t'agradi) i sopar (dos plats i postre, a poder ser fruita com a postre). Aquesta seria una alimentació saludable, però seria el teu metge qui et donaria les pautes específiques per a tu.
Quant a l'esport, és molt sa que t'acostumis a fer-ne cada dia, no pel físic sino per la teva pròpia salut. Si no t'agrada cap esport en concret, simplement amb que caminis cada dia uns 45 minuts (a un pas una mica lleuger) ja fas que el cos funcioni molt millor. Mira si és fàcil! Si t'agrada fer algun esport en concret amb gent, molt més divertit!
Espero haver-te ajudat.
Una abraçada.