Enamorada
Hola adolescents.cat!
Primer de tot, m'encanta la vostra pàgina i la segueixo cada dia.
Us volia dir que estic parlant amb un noi 4 anys més gran que jo i que no ens coneixem de res.
Estem parlant per skype, i la veritat és que m'estic enamorant d'ell.
El problema és que no sé si dir-li als meus pares que m'agrada un noi que no conec, i que a més no estic segura si és un pederasta, ja que ja m'he n'ha enviat fotos, i jo a ell una només, però no estic segura.
Ajudeume!
Estrella Dorca

Hola Naiara,
Les relacions virtuals poden ser molt perilloses, perquè només coneixes aquella part de la persona que ella et vol ensenyar. És a dir, no coneixes res del seu entorn (amics, família, coneguts) i tampoc el veus interactuant amb altres persones. Encara que feu skypes, estaria bé que demanéssis fer-les en vídeo (així el veus en moviment) i, sobretot, sense fer res que et faci sentir violenta!!! si et demana alguna cosa que no t'acaba d'agradar, no acceptis! Tens tot el dret a dir NO!
Per altra banda, nosaltres sempre recomanem explicar allò que ens preocupa als pares. Així ells també ens poden ajudar i orientar. Si tens confiança amb els teus pares, explica'ls que has conegut aquest noi, parla'ls d'ell i així entre tots també podreu valorar si és una persona de confiança o bé comença a demanar-te coses que no són del tot transparents ;)
Sobretot, si tens qualsevol sospita, si algun comentari no t'agrada, si et demana més informació del compte (on vius, on estudies, dades personals...) fes-ho saber!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25