No se que fer:S
Bondiia! Escric perquè no tinc ni idea de que fer, explico:
Vaig a 2n d'ESO i fa un mes i una mica més, vaig començar a sortir amb un de la meva classe. Pues resulta que quasi no parlem, ni ens relacionem; ens relacionavem més abans de sortir. No parlem quasi mai per WhatsApp i vam començar a parlar més per el movil fa uns dos dies. A aquest noi resulta que li agrado dese 5é de primaria, i el que em fa por es que encara tingui concepte "primaria", enteneu? És la seva primera relació i jo ja vaig tenir una l'any passat d'uns 9 mesos, i parlavem més i en relacionavem moltisim més, però tampoc hi havia mostres de carinyu a lo novios, i d'aquest tipus de relació estic cansada. Parlo amb les meves amigues i em diuen que ens donguem un temps fins que ell estigui preparat per una relació, però tinc por deixar-li d'agradar o que es lii amb una altre. Perquè també diu o fa moltes coses "guarres", osigui, tipus "hazme un striptease!" o "yo te follaba" a altres de la clase, incluides a dos millors amigues meves. Ell em diu que m'estima molt, que pensa en mi, etc, però no m'ho acabo de creure, perquè no m'ho demostra, diu que li fa vergonya. Jo vull una relació normal, d'anar agafats de la mà, d'abraçar-nos, de donar-nos petons.... direu que encara soc molt jove per estar rallant-me moltisim amb aixo, però es que nose com, pero l'estimo moltisim.
Moltes gràcies! <3 petoons
InterPersonal

Hola!! que siguis molt jove no vol dir que no puguis estimar a algú, això per començar. Ara bé, si el que vols és estar bé amb aquest noi només tens una opció. Les parelles quan tenen conflictes o desavinences han de parlar per solucionar-les. No sempre surt tot de manera espontània, a vegades ens hem d'asseure i parlar del que no ens agrada de la relació. Si no ho diem, no podem pretendre que l'altre ho descobreixi per art de màgia!! Aquest és el meu consell. Si vols alguna cosa, demana-la, no aconseguiràs que res canvii si no demanes el que vols! Dóna-li la oportunitat al teu nòvio de saber com vols que sigui la vostra relació!!
Molts ànims!!
Marina Marull www.interpersonal.cat