Consells/guia
Hola!
Soc una noia que no fa molt va coneixer a un noi (fa com 3 setmanes) li vaig donar el meu numero de telefon, i vam començar a parlar... el que passa es que si volem prlar i tal senpre l'obro jo, ell mai diu res...
Es una persona q m'ha fet tornar boja, nomes tinc ulls per ell, i per poc que el coneixi estic molt interessada i atreta... el que passa es que ell no mostra massa interes pel qie sembla, com he dit abans he d ser jo qui dona conversa...en canvi quan ens veiem al institut (un cop a la semana) dons parlem tranquilament, no de grans coses, pero alguna coseta.
Tinc la necessitat de coneixerlo mes, pero no senque fer, obrirlo jo em fa sentir com apurada, desesperada... i esperar em dona la sensacio de que deixo escapar algo. Quin conell em donarieu? Per la manera d comportarse el noi creieu q te interes o no?
Moltes gracies! Una abrçada!
Estrella Dorca

Hola!
Des d'aquí no puc saber si ell està interessat en tu o no, però sembla que de moment tu tens molt més interès que ell. Si et sents que li vas massa al darrera, que no t'agrada haver de buscar sempre una excusa per parlar amb ell, potser hauràs de posar una mica d'espai entre tots dos i esperar a veure si ell reacciona i et diu alguna cosa. Potser així veuràs si realment té ganes de conèixer-te més o no.
Si veus que ell segueix en aquest posat, que no et pregunta, que no s'interessa per tu.... potser t'hauràs de plantejar si val la pena una relació tan desigual, no creus?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25