Pits!!!
Hola!!
De veritat que necessito la vostra ajuda urgentment. Tinc 15 anys (a punt de fer 16) i fa casi 2 anys que els pits no em creixen. Estic moooolt acopmlexada (tinc una talla 80 A) i ja no se que fer. Se que em direu que el físic no importa tant i que no em preocupi, pero es que ja no puc més. Us volia preguntar si puc fer alguna cosa per augmentar els meus pits (tot menys cirurgía). He sentit a parlar de cremes com 'big bust' pero no se si poden funcionar. Agrairía moltíssim la vostra ajuda siusplau.
Mari Angels

Hola Marta,
Ens expliques que estàs molt amoïnada perquè des de fa 2 anys no et creixen els pits, i que t'agradaria trobar la forma de fer-los crèixer. No hi ha cap producte ni exercici que pugui fer crèixer el pit, ja que el desenvolupament del cos depèn de la nostra genètica i té uns ritmes que hem de respectar. Que portis 2 anys sense desenvolupar el pit no significa que hagi deixat de crèixer, pensa que les persones fins als 22- 25 anys ens estem desenvolupant mental i fisicament, així que has de tenir paciència i respectar el teu desenvolupament natural. Si t'acomplexa molt el tamany del teu pit, hi ha solucions tan senzilles com utilitzar sostenidors amb una mica de "relleno" per tal que tu et vegis millor a tu mateixa. T'aconsello que ara quan arribi l'estiu no t'amaguis, m'explico: has de fer la teva vida normal, vesteix-te com t'agradi i a l'hora d'anar a la platja o piscina no tinguis vergonya, ja que la gent no es fixarà com tu creus que ho farà. Moltes vegades la gent es fixa quan veu que nosaltres fem conductes estranyes, tals com amagar el cos. Quant més natural i tranquil·la estiguis, millor et sentiràs, mai val la pena deixar de fer coses per un complex.
Sé que ens has dit que no et diguem que el fisic no importa, però la realitat és que hi ha coses molt més importants de les persones, si no, pensa què és el que a tu t'agrada d'una persona. Molt probablement, no esculls als amics pel físic, i si tens parella (ara o en un futur) tampoc l'escolliràs pel fisic, sino per com et tracti i et faci sentir.
Una abraçada.