No se que vol dir lo que em passa
Hola adolecents, l'altre dia uns amic hem van presentar un amic seu, passat uns dies vam quedar i ens vam liar, i el tercer dia que ens vam veure em va demanar per sortir, com que no se que fer en aquestes situacions vaig dir si sense pensaro, ell es un noi que si fos per a ell em veuria cada dia, i jo soc una persona mes distant.El que passa es que cada vegada que penso en ell i que m'esta esperant en la sortida de l'insti o vol quedar amb mi m'agafen nauseas i em venen pensaments al cap d'algo que no va bé, no se que fer perquè ell es veu molt il·lusionat amb la relació,
Que vol dir aquesta reacció que tinc?
Estrella Dorca

Hola Xènia,
Potser t'hauràs de centrar en si tens ganes d'estar amb aquest noi o no. Quan es comença una relació, les dues persones s'han d'anar coneixent i veure com poden encaixar. En una relació de parella sempre s'ha de parlar de com se sent cada persona i anar pactant per tal que tots dos se sentin a gust.
Si tu ara mateix tens aquests pensaments, potser serà millor que li demanis una mica d'espai (un parell de dies sense veure'us, per exemple). Així podràs valorar si realment tens ganes de veure'l i de conèixer-lo una mica més. I si no en tens ganes... hauràs de ser sincera i dir-li que no sents el mateix que ell, encara que li facis mal, agraïrà la teva honestedat.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25