Estic Feta Un Lio.
Hola, be doncs porto uns dies que estic perduda no se que fer i em confonc jo mateixa, penso que es una tonteria però estic veient que no, que potser es important. Es que resulta que m'agrada un noi que passa de mi, l'any passat ja m'agradava hi vaig optar per declarar-mi però tenia por que per culpa meva m'odies vam continuar sent amics però aquest any passa de mi em dic que no es important però m'afecta molt. No se si li caic bé no se com em veu ell ami però ja he arribat al punt de que no m'importa no m'interessa el que pensi la gent de mi. Necesito ajuda amb el tema no se si olbidar-me de ell o lluitar.
InterPersonal

Hola! Sóc l'Elisabet AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Doncs sembla que ha arribat el moment d'atacar bé el tema. Jo et diría que per aclarir-te, revisis la situació i apuntis a una llista els avantatges i inconvenients de seguir lluitant per ell, que avaluís com està el tema sense posar-te cap vena als ulls. Un cop feta, observa-la i decideix què fer: si expressar-li els teus sentiments, cara a cara (ni facebooks ni watsupps), o si més val oblidar-lo i interessar-te per altra gent i altres coses que t'agradin, deixar passar els dies fent coses noves i a poc a poc anar-lo oblidant per estar tu millor! Està a les teves mans! Sort! Eli AUlet www.interpersonal.cat/fcbk. Elisabet Aulet Psicòloga