Gana o gula?
Hola!
Fa temps que menjo moltísim i a part de molt, també menjo molt ràpid, nose si és per gula o perquè tinc depresió i llavors tinc més gana.
Però el cas es que a mi em preoucupa perque engreixo més i sempre la meva família em diu que ho hauria de vigilar.
Que puc fer?
Mari Angels

Hola!
Pel que ens comentes d'un temps cap aqui estàs menjant més del que menjaves i això et preocupa perquè no saps el motiu. Penso que el més important en el teu cas és esbrinar per què et passa això, i per saber-ho la millor opció seria que demanesis ajuda profesional. Et recomano que parlis des de la més absoluta sinceritat amb els teus pares per tal d'explicar-lis el que et passa, que no entens el motiu i que vols rebre ajuda. Estic segura que els teus pares t'escoltaran amb molta atenció i et portaran al metge o a un psicòleg. No tinguis por d'anar a un especialista, pensa que els professionals de la salut estan precissament per això, per ajudar a les persones a recuperar-se i entrendre què els passa. Quan més ràpid demanis l'ajuda i abans comencin a tractar-te, més ràpidament començaràs a  sentir-te millor, que és el que tots volem pel teu bé.
Una abraçada.