😢No sé que estudiar😢
Bon dia adolescents.cat;
Tinc un problema, l'any que ve vull fer Batx però no sé qual fer.
Vull estudiar animació o edició, això estic segura, però no sé quin batxillerat fer. Algunes persones em diuen que puc fer l'artístic (encara que no sóc una gran dibuixant) i altres em diuen que el tecnològic. El que em preocupa és que prefereixo dels dos més l'artístic però per la sele hi ha més matèries amb nota en el tecnològic. A més, tecnologia no sé molt però suposo que m'anirà igualment bé. Quin creieu que hauria de fer: L'artístic per gaudir una mica encara que tingui poques matèries amb nota per Multimèdia o el tecnològic que no m'agrada molt però hi ha més matèries?
Estrella Dorca

Hola anònima!
Des d'aquí no et podem dir quin batxillerat hauries d'escollir, ja que és una decisió important que has de prendre sola. Pots intentar assessorar-te amb els teus pares o els teus professors, que segur que coneixen les teves potencialitats i et poden ajudar moltíssim!
Escolta'ls i dóna't uns dies per meditar la decisió. Com et sentiràs si esculls l'artístic? Com estaràs si tries el tecnològic? Quin t'aportarà més? és a dir, quin et farà sentir més bé amb tu mateixa?
Hi ha decisions que es prenen amb el cap i altres amb el cor. Tu tens un objectiu molt clar: animació o edició i tens dues vies per aconseguir-lo, quina via et farà més feliç? ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25