Jo ja no se que pensar !!!!! Ajuda
Hola, fa un temps us vaig escriure amb la mateixa consulta, però com no la torbo us la torno a fer.
Bueno, aquest estiu, e canviat de grup d'amics al camping, per què al d'abans eren molt grans. En el nou grup em van rebre molt bé i estic molt còmode. al arribar vaig coneixer un noi, que em va semblar molt mono i prou. vam estar parlant pel watsapp molt cada dia, per la setmana, cuan ell sen tornaba cap a barcelona. ami em va començar a agradar, i pel que es veu jo a ell també. vam estar casi un mes tontejant, em tractava molt bé, quan algú es ficaba em mi em defensaba... i de sobte ens vem barallar, perquè li havian dit, que jo l'anava insultant per les espatlles. Tot i que jo li vaig dir que no, ens vam enfadar molt i em estat 2 mesos sense parlar-nos, el cas es que em va demanar disculpes i jo el vaig perdonar, despres vam parlar i em va dir que no li agradava tant com abans perquè s'havia enfadat amb mi però que segur que eli tornaria a agradar. el cas es que ell intenta estar amb mi i vol tornar a ser molt amics i tal, li a dit als seus amics k jo ja no li agrado, però quan estic amb altres nois, ( per exemple, al institut, vaig estar parlant molt amb un noi de batchillerat,parlavem molt i ell sempre que em veia amb el mobil sempre deia que li deixés un rato de parlar), com per exemple el meu millor amic es burcha i se'n va i desprès a vegades sembla que li puji la mosca al nas, i es clar, jo ja no se que pensar, perquè si es burcha quan estic amb altres nois però diu que no li agrado, no se.....
InterPersonal

Hola! Sóc l'ELi AUlet. Psicòloga d'Interpersonal. Ostres, doncs sembla que sentis allò de: " ni menja ni deixa menjar". Potser pots plantejar-te de parlar amb ell, d'aclarar el que passa entre vosaltres. És important que et puguis sentir lliure de fer el que vulguis i no sentis que ningúi et manipuli. Per tant et pot ajduar tenir aquesta conversa amb ell de saber si hi ha alguna cosa entre vosaltres dos i si sentiu el mateix , o si només és qüestió de la seva necessitat de cridar l'atenció. Valora doncs aquestes opcions que et dono i decideix epr on vols optar! Però tu tens el dret de fer i parlar amb qui et vingui de gust! SORT! Eli Aulet www.interpersonal.cat