Haig de anar a l'hospital per transtorns alimentaris?
Hola a tots, primer de tot hus voldria felicitar per el bon treball que feu.
Hi ha una cosa que em preocupa molt no em sento gens be amb el meu cos, de això ja fa 6 mesos els meus pares em porten a un psicòleg, i em va dir que m'intentaria per passar amb un grup de teràpia amb gent amb transtorns alimentaris però lo mes segur es que no hi pugi anar perquè ja fam mesos que han començat i el juny s'acaba, això que hem va dir que hauria d'anar a un hospital de dia i jo no vull perquè no considero que estigui malalta ni molt menys , ella em diu que el que veig no es real i em costa de creure perquè si el que veig no es real quina es la realitat?
Bueno el cas es que es que jo no vull anar-hi perquè penso que no estic malalta i la gent d'allà si, jo no estic malalta perquè menjo i tampoc peso tant poc medeixo 1,59 i peso 43,5kg vaig arribar a pesar 42kg. I si peso mes perquè haig de anar allà no ho entenc.
PD: perdo per les faltes.
Mari Angels

Hola,
Primer de tot, agraït-te la teva felicitació pel nostre treball, intentem aclarir els vostres dubtes i fer-vos sentir una mica millor.
Ens expliques que des de fa un temps no et sents bé amb el teu cos i que els teus pares t'han portat al psicòleg, amb la qual cosa ja estàs sent tractada pel teu problema. Això és molt importat i un gran pas cap a la teva recuperació. Entenc, pel que et diu el psicòleg i tu ens expliques, que t'estan tractant d'un trastorn del comportament alimentari. Tu ens dius que no entens perquè has d'anar a un grup o a un centre de dia, i que no creus que estiguis tan prima. Pel pes i l'alçada que ens dius, no podem determinar si estàs bé o no, ja que això depèn de la teva constitució també. Hi ha persones que tenen els ossos més pessats, la cadera més ampla, els músculs més desenvolupats.. i això determina el pes corporal. Has de pensar que si els professionals et diuen que seria bó per a tu anar a un grup o a un centre de dia, realment és perquè et vindrà bé. Els professionals de la salut mai fan res que pugui fer mal a les persones, tot el contrari, intenten trobar alternatives que facin millorar la salut de la gent. Et recomano que et deixis emportar i ajudar, potser ara no entens algunes coses però quan passi una mica de temps, i amb el pas del tractament, entendràs moltes més coses i sabràs perquè era necessari el que et diuen.
Solament em queda felicitar-te per haver començat a recuperar-te, i tornar-te a dir que deixis que t'ajudin, que dintre de no massa temps començaràs a entendre els motius del teu tractament. Pensa que aquest tipus de malalties afecten al nostre cap i a la nostra psicologia, així és normal que a vegades  no vegis les coses tal i com te les expliquem.
Una abraçada.