Soc un juguet per a ell?
Hola!
Doncs bé ara explicaré el que em pasa...
Desde l'estiu estic pillada per un noi de 19 anys, aquest noi fuma porros i tot això. A l'estiu ens parlavem i teniem que quedar pero al final no vam quedar i de cop em va deixar de parlar durant 1 mes o aixi... al cap del temps em va tornar a obrir dient-me de liar-nos i de quedar com al principi i atravegada va passar el mateix, al final no vam quedar, ara ens tornem a parlar pero fa 1 semana o aixi parlavem de quedar i tot això pero ara em parla pero de quant en quant i suda dels meus misatges, em deixa vistos i es conecta i no em contesta.
Jo per aquest noi estic molt pillada, no havia estat tant pillada per una persona com per ell, pero no se que fer perque vec que li dono igual i totes les meves amigues diuen que el dixe anar, que no li parli i coses aixi pero es molt dificil sudar d'ell i no contestari quan em parla.
Pero se que nomes em fa mal i pf estic feta un lio!!!!
Gràcies per ajudar-me.
Estrella Dorca

Hola incògnit,
Em sap greu dir-te això, però pel que expliques sembla que aquest noi no mostra massa interès en tu. Com a mínim no ets una prioritat per ell i només actua segons els seus propis interessos, sense tenir-te en compte. Et parla quan ell en té ganes i et deixa de parlar quan vol, sense comptar que potser tu tens ganes de saber d'ell.
Has de decidir si vols seguir interessada per una persona que actua d'aquesta manera.... o prefereixes parar amb aquest joc i començar a passar pàgina, encara que et faci mal.
De fet, què t'agrada d'ell? Què t'aporta ell? Pensa-hi ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25