Vull demanar ajuda(2.)
Hola, he llegit la resposta qe m'heu donat i vull donar-vos les gràcies per prendre'm en serio.
A part, volia aclarar una cosa, jo vaig tenir una intolerancia a la fructosa de petita, però ara ja estic curada, i quan tinc aquests ''atracons'', després solc tenir mal de panxa com dieu. Suposo que haver-la tingut fa que tingui més mal de panxa que els altres o més aviat que una altra persona en tindria.
Després, que quan menjo tan no és per cap tema emocional, ho faig perquè sento la necessitat.
I ara la pregunta que us volia fer. Em fa molta vergonya anar al metge i explicar-li tot això, i més encara explicar-lis als meus pares... Sé que em direu que quan es questio de salut s'ha de fer el q sigui pero...
No podria anar jo sola al metge? I, quines conseqüències hi hauria si seguís menjant com ara?
Carlota López Ballestar

Hola guapa!
No dubtis que sempre et prendrem enserio i quan necessitis ajuda ens tens aquí. Entrenc que et faci molta cosa explicar-ho a casa o al metge, perquè sents que és molt estrany el que et passa i que no et prendran enserio però si ho expliques als teus pares intentaran ajudar-te amb tot això. Si no ho fas, tot seguirà igual i per tant et sentiràs molt malament.... deixant de fer coses que et venen de gust etc. Si vols pots parlar amb ells i demanar-lis de venir un dia a l'Associació a parlar amb nosaltres. Si vols pots demanar de parlar amb mi i així ens coneixem. M'encanataria parlar-ho amb tu amb calma.
L'altre opció seria demanar hora a un psicòleg que et pugui ajudar, ja que penso que és important que tinguis una persona amb qui puguis confiar i t'ajudi amb tot aquest tema.
Et deixo la web de l'acab on hi ha el telèfon http://www.acab.org
">www.acab.org
Una abraçada molt forta i ànims, que costa però jo sé que tu pots!
Carlota López Ballestar
Psicòloga