Em lio amb ell?
Hola! Porto molt de temps donant-li voltes al tema i encara no he trobat solució. Fa més o menys un any i mig, un noi em va obrir per Instagram i em va demanar el meu número. Em parlava cada dia i em deia d'anar a casa seva pero jo sempre deia que no perqué no el coneixia. Fa ja un any que vam deixar de parlar. Últimament, quan he sortit de festa me l'he trobat a la discoteca però ell sempre va al VIP i no puc ni tan sols apropar-me. Sempre el veig liant-se amb alguna noia i em fa molta ràbia perqué a sobre en mira molt... Les meves amigues diuen que no val la pena ni per liar-se una nit però és que m'he "obsesionat" amb ell i no hi ha qui em tregui l'idea del cap... Què tindria que fer?
Estrella Dorca

Hola Tracy,
Trobo que vas fer molt ben fet de no acceptar la seva invitació a casa! Si no el coneixes del tot.... millor posar una mica de distància i de previsió.
Pel que fa a la teva obsessió... a vegades ens quedem enganxats buscant una explicació: "per què va deixar de parlar-me?" i busquem una resposta i intentem "arreglar" allò que creiem que hem espatllat.
Però no és així, aquest noi no t'acabava d'interessar, de fet, per les converses que vau tenir, tampoc et va donar gaire confiança, no? Doncs ara segueix igual! Si tens ganes de tornar-hi a parlar, obre'l per instagram i valora com reacciona.... (si t'agrada, si et fa sentir bé, si va de sobrat....), així potser et treuràs aquesta imatge "perfecte" que tens d'ell. ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25