Hem cambio d'insti
Hola adolescents.cat!
Tenia un dubte, porto ja bastant temps que no hem porto bastant be amb les persones que m'envolten. Els meus pares m'han dit que l'any que ve hem cambiaran d'insti al de la meva millor amiga. Però el problema es que hi ha 3 persones en el que estic ara que m'importen molt i no se com explicar-lis que m'en vaig i perquè.... Per això volia saber com els hi puc explicar...
Mersi!
Estrella Dorca

Hola!
Sembla que la decisió ja està presa, oi? Doncs com més aviat els ho facis saber i més aviat en parleu tots junts, menys mals entesos hi haurà.
Les notícies impactants s'han de donar a poc a poc per tal que les persones tinguin temps a processar-les. Podries començar dient que els teus pares s'estan plantejant un canvi d'institut i explicar-los el motiu del canvi. Durant uns dies deixa que se'n vagin fent a la idea i més endavant, passada una setmana o dues, pots explicar-los que la decisió ja està presa i que definitivament l'any vinent aniràs a un altre insti. Llavors serà el moment de buscar com podeu quedar i us podeu veure encara que no aneu al mateix institut. Així enfortireu la vostra relació.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25