Me veig grassa
Hola, fa poc em vaig anar a viure amb mon pare (vivia amb ma mare) y he canviat d'avits, d'insti, de tot. El problema es que ma mare esta molt prima (i encara diu que esta grasa) i sempre que la vaig a veure i em veu sense samarreta em diu que estic molt grassa, ademes per genetica tinc papada, el que fa que sem vegi mes grassa. Aixo que ma mare em porta dient avans no me afectaba pero quan me vaig mudar vaig començar a menjar porqueries per ansietat y encara que no he pujat molt de pes crec que el que me esta afectant, me veig massa grasa quan em miro a un mirall o me fa vergonya quant porto una samarreta mes apretada de lo normal. He arrivat a plantejarme deixar de menjar algun apat o quant menjo alguna cosa que no tindria vomito per fastig. Ademes el meu pare me te molt controlada i nomes que no vereni yja sem fica aferme preguntes. Per a rematar soc la unica de la meva clase que va en bus per a tornar a casa (visc a 30 min caminant i amb bus a 10 min) i me diuen gorda nomes per que no vaig caminan. Me estic començan a rallar
Mari Angels

Hola,
Pel que ens comentes estàs vivint una època difícil, ja que canviar de casa (de viure amb la mare a viure amb el pare), de costums, d'escola i d'hàbits diaris per qualsevol persona seria estresant. A més a més, dius que et veus grassa d'uns temps cap aqui i has començat a tenir conductes que podrien ser perilloses per la teva salut, com vomitar (tot i que sigui per fàstic). Has de saber que això que t'està passant pot derivar en una malaltia, per la qual cosa et recomanem que parlis sincerament amb el teu pare. Ens dius que el teu pare et té molt controlada, i això, intueixo que és perquè està preocupat per la teva salut, ja que veu que pots estar patint. Parlar amb el teu pare farà que et quedis més tranquil.la. Pensa que de continuar així solament pot passar que cada cop estiguis més insatisfeta i pitjor. No tinguis por ni vergonya de parlar amb el pare, és cert que moltes vegades penseu que reaccionaran malament, però pel que dius ell ja s'està adonant i el més important és que hagi sinceritat i et deixis ajudar. Fes-ho quan estiguis preparada, però no triguis, ja que el temps és importatn i el que tots volem és que comencis a sentir-te bé amb tu mateixa. A més a més, has de saver que desde l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulimia (ACAB) et podem atendre per telèfon. T'el deixo per si ens vols trucar per tal de parlar amb nosaltres: 93 454 91 09.
Una abraçada.