Què hauria de fer?
Hola.
El meu problema es que no m'agrado gens, tinc un complexe amb mi mateixa i l'estic intentant solucionar.
El problema es que cada vegada que passa alguna cosa amb les noies de la meva clase això dels "zascas" sempre em diuen que sóc super lletja i que ningú (ni nois ni noies) voldrien estar amb mi. I com ja he dit tinc un complexe amb mi i tinc la sensació de que es veritat. O sigui em fereix molt perquè jo sola ho penso de per si i no necessito que la gent m'ho vagi recordant.
Què hauria de fer?? O dic algú o m'ho calo?
Estrella Dorca

Hola!
Aquí hi ha dos temes importants:
• les crítiques que et fan
• les crítiques que et creus
És possible que els teus companys vegin que algunes crítiques et fereixen més del compte, per tant, ja han trobat el teu punt feble per quan et volen deixar en evidència. Intenta no reaccionar i ignorar aquests comentaris. Potser al principi es tornaran més freqüents, però si veuen que en dues o tres setmanes, tu no reacciones.... deixaran d'utilitzar-los perquè ja no els funcionaran. Ja veuràs!
El problema que a mi em preocupa és que tu et creus que ets lletja!!!!  No et facis això a tu mateixa! Necessito que et posis davant del mirall i trobis 3 parts del teu cos que consideris boniques! Busca-les que segur que hi són! Apunta-les en un full i hi afegeixes 3 característiques de la teva personalitat que t'agradin de tu mateixa. Penja aquest full a la teva habitació o a un lloc on el puguis llegir diàriament i abans d'anar a l'escola, te'l mires i el repasses mentalment! Has d'aconseguir que es converteixin en el teu escut quan algú et critiqui, d'acord?
Tots tenim defectes, però també tots tenim virtuts! ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25