M'ha apunyalat per l'esquena la que pensava que era la meva millor amiga
Hola
Desde fa uns mesos una nena a la que considerava mes que amiga ha começat a distanciar-se. A mi ja no em fa res perque m'ha deixat de caure be després de saber tot el que deia de mi. Ara, després d'uns messos ella m'esta roban a les amigues. Ho se perque se que quedan sense dir-me res. Si aixó ja em va fotre, ara m'esta roban a la meva millor amiga, i el que mes rabia em dona no es aixó, sino que la meva millor amiga no fa res. Em deixa absolutament sola. Ja he parlat amb ella d'aquest tema pero diu que no pot fer res perque l'agafa i li sap greu dir-li que no. A més, ahir haviem quedat ella i jo soles, i la meva ex-amiga la va trucar, i se'n va anar, deixant-me sola.
Aixó m'ha fet replantegar-me moltes coses. Ja no se quines amigues tinc. Ara estic completament sola i a ningu sembla importar-li. Que he de fer? parlar? Ja ho he fet aixó... I el que aconseguexo es que em fasi mes rabia. Estic perduda i no vull plorar ni una sola nit mes per aquest tema.
Gràcies, espero que el teu consell m'ajudi
Estrella Dorca

Hola!
Fa mal veure com els teus amics reaccionen d'una forma que no t'esperes. La teva amiga té dret a relacionar-se amb qui vulgui, això no vol dir que deixi de ser amiga teva! Però el que no pot fer és canviar els plans que teníeu totes dues i deixar-te sola, aquí hi comença a haver una falta de respecte...
Si sents que no pots confiar en aquesta amistat, potser hauràs d'ampliar el teu cercle d'amics i conèixer altres persones que et puguin aportar més i et facin sentir més còmode amb tu mateixa. Com ho veus?
Sé que a vegades no és fàcil fer nous amics, però és important que estiguem oberts i obertes a les persones noves que apareixen a la nostra vida, potser ens poden ensenyar grans coses i esdevenir persones importants!! Estigues disposada a conèixer altra gent, ja veuràs com et sentiràs millor amb tu  mateixa ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25