panxaa
holaa!
Ultimament em veig "grossa" però només de la panxa. Em podrieu donar algun tips de dieta per aprimar només la panxa? És el que menys m'agrada del meu cos!!!
Moltes gràcies!!!! Petoneeetsss
Carlota López Ballestar

Bona tarda guapa!
Gràcies per escriure al consultori. Pel que expliques més que veure't grossa en general és només d'una zona del cos, concretament la panxa.
En primer lloc, tots tenim zones del cos que ens agraden més i coses que ens agraden menys i aleshores és quan volem començar a millorar o canviar. Això la majoria de vegades està relacionat amb l'autoestima i molt influenciat per els idels de bellesa, Sempre ens ensenyen ventres perfectes a instagram, revistes i publicitat però si ho penses la majoria de persones no estan així, perquè son reals i no perfectes.
A més, cada persona tenim el cos que tenim per la nostre predisposició genètica. En si perdre pes només d'aquesta zona no es pot però el que si que pots fer és fer exercicis on ho treballis específicament.
Et deixo aquest enllaç amb exercicis:
Carlota López Ballestar