MALTRACTE/V. GÈNERE
Jo vull explicar una cosa molt resumida perquè 14 anys són molts per explicar. El cas és que mon pare maltracta a la meva mare des d'abans de nèixer jo. Em fa molt fàstic i és a l'única persona que li desitjaria la mort o el mataria jo mateixa. Ve a les tantes borratxo i comença a amenaçar i a pegar a la meva mare, estirar-li els cabells, agafar-la del coll, mossegar-la (sense miraments). A vegades tambe agafa una navalla o un 'machete' (com un braç o menos de llarg). La insulta i la desprecia i ella necessita una persona que li doni autoestima. És un masclista. A mi i el meu germà també ens ha pegat. Amb cinturó, amb les mans (i les hosties són com cops amb una planxa de fusta eh), amb cables, ganxos de ferro... i unes frases típiques seves són te degollaré como a un cordero, te colgaré de los pies i ara no em venen més. Bueno que som burros i inutils, puerca... quan ell és un apestos (els peus, formatge blau..), i deixe per ai les coses..
M'encanta el futbol i ara mateix podria ser boníssima però com no puc portar pantalons curts no em va apuntar. No em deixa anar de colonies tampoc ni dos dies (ma mare em deixaria sol per culpa seva no puc i tothom s'estranya). Tampoc puc portar texans. Em fa mal que alguns amics pensin que sóc 'marimacho' o lesbiana perque porto xandals o dessuadores o pantalons texans pero amples (més grans del que m'haurien d'anar) perquè no em deixa vestir com les adolescents normals. Crec que he tingut insomni per ell perque em quedava desperta per si venia ell a pegarla per protegirla i despres doncs a vegades estavem des de les 0:00 fins les 5:00 i cansa molt. Sóc de Lleida.
Sol escric això per deixar constància en algun lloc i si passes alguna cosa en Lleida semblant potser es això.
NO ÉS MENTIRA (ojalà)
-M.
Estrella Dorca

Hola bonica,
No pots continuar així. Has de denunciar aquesta situació. Intenta parlar amb la teva mare i expliqueu aquest infern, heu de sortir d'aquesta casa i allunyar-vos d'aquesta persona. No tingueu por, busqueu ajuda al http://igualtat.paeria.cat/serveis-i-programes/centre-municipal-dinformacio-i-atencio-a-les-dones
" target="_blank">CIAD
Si ho necessites, explica-ho a algú de l'institut. Agafa un professor o una professora i comença a destapar tot aquest patiment. No és just que portis tants anys vivint amb aquesta por i aquesta inseguretat. No et mereixes això, la vida és molt més bonica, ja veuràs!
Necessito que siguis valenta per tirar endavant la denúncia, llavors ja veuràs com et sentiràs protegida i recolzada pels agents de salut, de seguretat i de benestar social. Tots estem per ajudar-te, però has de parlar, no pots callar més!
Una abraçada molt forta!
Laia Sala
@teràpia25