Problema important
Hola amics,
Aquí va el meu problema. Resulta que des de fa uns mesos, tinc un sentiment raro i m'agradaria que m'ajudessiu.
Resulta que tinc un sentiment d'enveja, tot i que mar he sigut una persona envejosa.
Per exemple, a vegades miro les coses a Instagram o a YouTube de les coses que fa la gent (que poden ser gent que coneixo i gent que no) i m'agafa enveja perquè penso que m'agradaria fer o estar en aquelles coses que fan. També me passa que miro moltes coses de fets passats i això em fa nostàlgia i una mica de tristesa.
Això em provoca tristesa, em consumeix els pensaments i em fa perder molt de temps a Internet.
Em podrieu ajudar a resoldre-ho.
Estrella Dorca

Hola!
A vegades tendim a exagerar les vides de les altres persones i veure-les molt més fantàstiques i fabuloses que les nostres. I a través d'internet.... això s'intensifica!!!
Fixa't en el teu propi instagram. Què ensenyes de la teva vida? Segurament només allò més "divertit" o més "glamurós", no? Doncs la majoria de gent fa el mateix!
No surten mai les bronques, ni les estones avorrides, ni els menjars dolents... només apareixen les coses "bones" i, fins i tot, s'exageren o es falsegen!!!
Centra't en la teva vida actual, mira quines coses t'agraden, sigues conscient del que et fa disfrutar, queda amb les teves amigues, fes activitats en família... i deixa que la vida real sigui el centre de la teva felicitat!!!
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25