AJUDA AMB LES AMIGUES SIUSPLAU...
Hola, sóc una noia de 18 anys i tinc un problema amb el que m'agradaria que m'ajudessiu perquè ja no sé què fer. Jo, sempre he fet varies extraescolars, i sempre he anat apretada de temps però això mai ha sigut un problema per no anar bé amb les notes de classe ni per no quedar amb les amigues. El problema és que aquest any he entrat a la Universitat i realment, la feina em sobrepassa. Molts treballs, deures, examens... i si a tot això li sumes les extraescolars... no tinc temps per res més, no tinc temps ni per mi. La cosa és que no veig mai a les meves amigues, intento cuidar les meves amistats, sé que és important, per`realment no tinc temps. Elles sempre queden, casi cada tarda, i després els caps de setmana sempre surten de festa. Sempre em diuen que no surto amb elles, que sóc una avorrida, que sempre estic estudiant... I EL PITJOR és que quan trobo un forat per quedar amb elles no m'entero de res del que parlen degut a que són temes que porten temps parlant, dies que jo no he pogut quedar. D'aquesta manera, elles s'en riuen de que no me n'entero, no m'ho volen tornar a explicar des del principi, i jo em semto faal perquè no entenc res, em sento totalment fora de lloc, i a sobre sento que no he estat prou present...
I ÉS QUE JA NO SÉ QUÈ FER!!! AJUDA SIUSPLAU, DE VERITAT QUE LA NECESSITO! Moltes gràcies pel vostre temps i consell.
Estrella Dorca

Hola bonica,
És important que cadascú sigui conscient del ritme que porta i del que és capaç d'assumir. Fins ara el teu estil de vida et funcionava, però sembla que ara t'està sobrepassant una mica... Potser hauràs de prendre una decisió i deixar (abandonar) alguna activitat, com ho veus?
Pel que fa a les teves amigues, intenta parlar amb alguna d'elles i explicar-li com et sents. Potesr no són conscients del mal que et fan els seus comentaris o la seva forma d'actuar. Per elles potser simplement és divertit. Està bé que intentis cuidar les teves amistats, però elles també t'han de cuidar una mica a tu i, sembla que ara necessites que et cuidin una micona, oi? Demana ajuda a les teves amigues i deixa't mimar per elles ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25