No sé què fer...
Tinc un amic que estava pillat de mi. Ens havíem deixat de parlar i fa poc que hem tornat a parlar cada dia. Em va començar a llançar indirectes de que volia lio amb mi. Jo en aquells moments no volia i ahir mateix em va confessar que li agrado. Abans d'això havíem tingut una baralla. Li vaig dir que li costaria rebre el meu perdó i que s'hauria d'esforçar per a demostrar-me el que val. I no sé si m'estic ara jo pillant d'ell...
Tampoc sé si podria estar de lio amb ell o tenir-hi una relació més sèria...
S'ha de dir que viu un quart d'hora lluny d'on visc jo.
Gràcies!!
Estrella Dorca

Hola anònima,
Doncs abans de parlar amb ell, potser hauries d'aclarir els teus sentiments cap a ell. És només amic? És una persona que t'atrau físicament? o t'agradaria que fos la teva parella?
A vegades no acabem de tenir clars els nostres sentiments, per això és important que et donis un temps per acabar-ho de descobrir. Intenta pensar què t'agrada d'ell, com et sents al seu costat, com t'imagines la vostra relació d'aquí mig any.... potser així tens alguna pista del que vols amb ell.
Una vegada ho tinguis clar tu, serà qüestió de parlar-ne amb ell i exposar-li el que sents, a veure com reacciona...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25