Transtorn alimentari?!
Hola , necessito ajuda amb el menjar! No puc controlar-me i nosé parar de menjar, agafo tot el que trobo a la cuina i no em controlo! Puc arribar a fer combinacions de menjar molt raros amb tal de menjar. Sempre em passa a la tarda i després em fa mal la panxa perquè estic molt tipa. Abans creis que tenia bulimia nerviosa, però esque jo no vomito Si podeu donar-me algun consell m'ajudarieu molt!
Gràcies
Laura Medrano

Hola!!
En primer lloc, moltes gràcies per escriure'ns i per explicar-nos el que et passa. Per les teves paraules entenc que estàs patint molt i que no saps com controlar la situació. El primer que m'agradaria dir-te és que tu no tens la culpa del que t'està passant i que no ets la única a qui li passa.
Pel que expliques pots estar patint un trastorn per afartament i això és un trastorn de la conducta alimentària que igual que una anorèxia o una bulímia, porta molt patiment a la persona que ho pateix. La bona notícia és que estàs demanant ajuda i que si fas un tractament, te'n podràs sortir i deixar això enrrere.
No sabem quants anys tens, però si ets menor d'edat és imprescindible que ho expliquis als pares per a que et puguin acompanyar al metge. En el cas que siguis major d'edat pots anar-hi tu mateixa i explicar-li què és el que et passa.
Si vols, des de l'Associació Contra l'Anorèxia i la Bulímia (ACAB) podem ajudar-te i acompanyar-te en tot allò que necessitis. Suposo que et fa por o que no ho acabes de tenir clar, però la nostra experiència ens indica que quan abans et posis en tractament, abans te'n sortiràs. Fer-ho sense ajuda és molt molt difícil (per no dir impossible). El nostre telèfon és el 93 454 91 09 i pots trucar-nos per a que t'ajudem. Si vols els hi pots ensenyar als pares aquest missatge i així et serà una mica més fàcil.
Una abraçada i ànims, que segur que ets forta i te'n sortiràs!!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org