¿Puc arribar a agradar-li?
Hola, sóc una noia de 2n d'ESO
Bé el meu dubte es sobre si puc agradar-li o no al noi q m'agrada. Ell és una mica més gran i no sé si algú de la meva edat li podria agradar en un futur pròxim.
Es que a vegades (no són imaginacions meves) es queda mirarnt-me i no sé com reaccionar. M'agradaria poder anar un dia i parlar amb ell per coneixens però sóc molt tímida i pel que m'han dit ell també ho és una mica. També hi ha el fet que és súper carinyos amb les seves amigues (que la majoria són molt guapes) i crec que té alguna cosa amb una d'elles.
O sigui no sé si intentar-ho seria una bona idea, però marxa aquest any i m'agradaria tenir una oportunitat amb ell.
Que hauria de fer?
Estrella Dorca

Hola!
La diferència d'edat normalment és un problema quan es viuen moments vitals diferents. Per exemple, si un està acabant la carrera i l'altra encara està fent secundària. Si hi ha poca diferència, és possible que ell també s'interessi per tu.
Abans de decidir res, per què no intentes somriure-li quan et mira, començar a saludar-lo amb un "hola", "bon cap de setmana", "bon dia"... a veure si ell també et respon i a partir d'aquí podeu iniciar petites convereses que es vagin fent cada vegada més íntimes i més personals. Així veuràs si ell també té curiositat per conèixer-te o bé et tracta igual a la resta de persones.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25