com atreure a un desconegut?
L-altre dia estava caminant cap a casa sola, quan vaig veure a un noi que era exactament com a mi m-agradaria... El cabell, les ullleres, la roba, l-skate... L-unic problema es que, de tan t'imida que soc, no sabia com comenár una conversació. S'em va escapar de les mans, i estic preocupada de que no el torni a veure... Pero la pregunta segueix en el meu cap: que dir-li per començar una converça a un desconegut?
Estrella Dorca

Hola!
És molt bonic que una persona totalment desconeguda et causi aquest efecte, però recorda que de moment només és atracció física! Llavors hauràs de valorar si t'agrada la seva manera de ser o si és el tipus de persona que vols que formi part de la teva vida.
Com començar a parlar amb un desconegut?
• somriure
• saludar "hola", "bon dia"
• preguntar l'hora
• demanar-li de què us coneixeu
• ser sincera i dir-li que et va atreure quan el vas veure i que tens ganes de conèixer-lo
• mirar si teniu amics en comú
• descobrir si té alguna afició
• ....
Hi ha relacions que comencen de la forma més extravant i estranya del món, així que pots fer el que et surti! Llavors ja veurem com evoluciona...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25