No se que fer!!!
Hola!
Sóc una noia de 15 anys, la meva antiga parella i jo vam estar 1 mes i em va deixar sense sentit i al cap de 1 o 2 setmanes em va tornar a parlar quan em va dir que no volia saber res de mi i quan em va obrir volia tornar amb mi, li vaig donar una altre oportunitat i vam estar 1 día de lio i em va tornar a deixar i ara volia tornar i resulta que la meva amiga me la pres aixi com aixi i nose que fer amb ella si deixarla de parlar perquè no l'aguanto mes sempre em fa el mateix o que fer.
Ajudam siusplau!
Estrella Dorca

Hola!
Una cosa clara: ella no t'ha pres res! Qui ha trencat el compromís de "parella" ha sigut ell, això tingues-ho clar!
De totes maneres, pel que m'expliques, aquesta relació no acabava de funcionar i hi havia molts problemes, no? De fet, sembla que ell no ho tenia del tot clar i estava jugant una mica amb els teus sentiments i esperances. Potser t'anirà bé aquesta situació per poder valorar si realment era tan fantàstic com et semblava o no?
Pel que fa a la teva amiga, fes un repàs del que t'aporta la seva amistat i intenta decidir si vols seguir amb ella, si prefereixes posar una mica de distància o vols trencar definitivament l'amistat. Pensa-ho bé, perquè si decideixes seguir sent amiga seva, implicarà que hauràs de "perdonar" que ella es vegi amb el teu ex. (no s'hi val això de retreure-ho cada dos per tres), ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25