Amb qui entrenaria?
Hola, tinc 14 anys i no me sento del tot agust amb el meus cos, m'agradaria estar mes forta i ja fa anys que m'agrada la gimnàstica artística, però no m'he volgut apuntar mai perquè tinc por de quan començi tindré que entrenar amb les nenes mes petites que jo, i si això passes em sentiria ridícula. Vosaltres sabeu s'hi M'apunto amb qui aniria?
Moltes gràcies
Laura Medrano

Hola!!
Nosaltres no sabem amb qui et tocaria anar però segurament hi haurà diferents grups en funció de l'edat i també del nivell. Està genial que vulguis practicar esport i que hagis pensat en una activitat que t'agrada.
El nostre consell és que t'apropis un dia a l'escola de dansa i demanis informació sobre els grups que hi ha, els nivells, els horaris... I així tindràs tota la informació per a després poder-ho pensar i decidir què fer. Per anar a preguntar no hi perds res i segur que t'ho expliquen bé i sense cobrar-te res. Si ho prefereixes, pots demanar als pares o a algun amic o amiga que t'hi acompanyin.
Un petó!
Laura Medrano Puigdollers
Psicòloga
www.acab.org