Que puc fer per solucionar-ho? Encara sent algú per mi? URGENT
Hola! Tinc 17 anys i fa més o menys 2 mesos que estic sortint amb un noi de la mateixa edat que jo i fins fa cosa de tres dies estavem els dos superbé, quedaven entre semana i els caps de semana també però sempre respectant si haviem d'estudiar, fer treballs etc. però aquest divendres esl dos vam sortir de festa a la mateixa discoteca i ell ja m'havia dit que només volia estar amb els amics, jo li vaig dir que jo també volia estar amb les amigues i tal, però va arribar la nit i un cop dins la discoteca (ell va entrar més tard) no em va venir ni a saludar ni em va dir res durant tota la nit, en canvi els seus amics que també són amics meus si. Desprès d'aquesta nit em va posar l'excusa que no m'havia vist i que no tenia ganes de saludar-me i vam estar parlant poc però el poc que vam parlar ell estaba molt antipàtic i sec amb mi fins que li vaig prguntar si li pasava algu i em va dir que res. Avui en teoría desprès del meu entreno haviem quedat que baixaria i m'ha dit que s'ha adormit i no ha pogut baixar i jo ja nose si creurem-ho i tampoc se com solucionar-ho perquè jo a ell l'estimo molt i em fa por perdre'l per una tontería. Algun consell per poder tallar amb aquest mal rotllo i seguir com estavem abans??
siusplau no publiqueu la consulta!! Moltes gràcies!
Estrella Dorca

Hola anònima!
El que va fer ell a la discoteca no és cap tonteria! Tens tot el dret d'enfadar-te i molestar-te! Què vol dir que no t'havia vist? Evidentment que si vau pactar que cadascú sortiria amb els seus amics, el més normal és que estiguéssiu separats, però d'aquí a no saludar.... hi ha un bon tros! De fet, és una gran falta de respecte!
Potser hauràs de parlar amb ell i deixar-li les coses clares sobre el que acceptes i no acceptes en una parella. I que la teva parella no et vingui a fer un petó, a dir-te hola o a fer-te alguna broma.... no és massa normal.
Sé que afrontar aquesta conversa pot fer una mica por, però has de ser valenta i recordar el que et mereixes, d'acord?
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25