banyes al meu novio
hola, el dia del meu aniversari vaig sortir de festa amb les meves amigues de classe que son una mica capulles i una de elles hem va dir que li ficar el cuernos al meu novii perquè ella volia i dintre de la disco tot be però de cop i volta van apareixen tres tios que no paraban de ballar amb nosaltres i coses aixi i un de ells hem va agafar i va començar a ballar amb mi, i aixi tota la nit, jo li vaig dir que tenia novii però el li va donar igual i vam seguir parlant després de tota la nit ballant vam marxar i al cap de uns dies jo vaig ficar una foto al Instagram amb les meves amigues i hem va obrir per insta i vam començar a parlar i jo pensant que era un tio diferent dels demés vaig seguir parlant amb ell durant 3 mesos sense quedar PERQUÈ CADA VEGADA QUE QUEDAM li passava algú fins que un dia va apareixer la seva puta ex de merda i es va quedar a casa de el a dormir, i poc a poc van perdre el contacte fins que el altre el dia vaig tornar a sortir i el VAIG VEURE el vaig anar a saludar com una tonta i després el seu amic va começar a ballar amb mi i es volia lia amb MIIIII!!!!
Estrella Dorca

Hola!
No acabo d'entendre massa la consulta, però el que sí que et diré és que comencis a ser conscient de quines persones vols al teu costat. És fantàstic que parlis amb una persona per conèixer-la i veure com és! És la manera de trobar aquelles persones que encaixen amb els nostres propis valors.
No sé què passa amb la seva ex, però això és un assumpte d'ell, no teu, recorda-ho!
Si ell t'ha decebut, si no t'agrada com s'ha comportat, doncs hauràs de dir-li clarament i decidir si vols seguir amb aquesta "relació" o bé prefereixes tallar-la aquí.
Tu tens la clau de les persones que vols a la teva vida ;)
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25