Somni
Hola! Mireu jo soc una nena de 14 anys que m'agrada un nen que va al meu cole pero abans anava a la meva classe, el que pasa es que vaig repetir curs. Totes les meves amigues hem diuen que no li agrado i ell diu que no es vol liar amb mi i que no li molo, pero jo crec que si per certes coses que fa. Ell m'agrada molt pero hi ha un nen que va ara a la meva classe que sempre riem i avegades ens molestem (quasi sempre)i hem fa feeling nose:/.
L'altre dia vaig somiar que el nen que hem mola es liava amb una altre davant meu i que després de liarse hem miraba. I que després el nen que hem fa feeling crec que es volia llençar pero al final no ho va fer. Voldria saber primer que fer per saber si li agrado al nen que hem mola i despres perque hem fa feeling una altre persona si jo estic molt enamorada de l'altre? les meves amigues diuen que no es amor, que es obsesió.
Per altre part m'agradaria saber el significat del somni que vaig tenir i si ho buscque a internet, si es veritat o mentida el que et diuen.
Perdo per la biblia, nosé si s'entén massa. Gràcies!!!
InterPersonal

Hola Marta!!! Començo pel somni, d'acord? Mira, jo crec que les interpretacions dels somnis no estan demostrades i que encara que hi ha gent que hi creu molt, des del meu punt de vista, no tenen significats concrets ni missatges amagants, simplement somiem coses que tenim al nostre cap i que el nostre cervell recupera i ordena aleatòriament construïnt una història que a vegades té sentit i a vegades no. Per tant no et capfiquis amb el que somies, simplement disfruta-ho si és bo i oblida-ho si no ho és!
A veure, com saber si un nen et va al darrere? Bé, jo confio molt en el meu radar personal i penso que cada persona en té un, però no sempre podem posar la mà al foc!! A vegades ens podem confondre o dubtar i llavors la única cosa que funciona és apropar-nos un xic més a aquesta persona per fer més comprovacions. Si disfruta de la nostra companyia, si ens busca amb la mirada, si es posa nerviós quan està a prop nostre, etc... I si encara teni dubtes hem de passar al següent pas que ja comporta parlar-hi... ja que a vegades les senyals són tan febles que no ens queda cap més remei...
Pel que fa a què t'agradin dos nois, bé, és comprensible ja que amb cap dels dos hi tens res! Vull dir que no són els teus novios ni teniu rotllo ni res, i llavors és clar, és normal que hi hagi més d'una persona que et faci sentir coses!! Si tinguessis nòvio seria una altra cosa, però no tenint-ne... disfruta i passat'ho bé i si algun d'ells vol alguna cosa més amb tu, llavors si que hauràs de prendre una decisió però fins aleshores, ets lliure per sentir el que vulguis!!
Una abraçada!!Marina Marull www.interpersonal.cat