M'AGRADA UN NOI QUE VA DE FLOR EN FLOR
fa temps m'agrada un noi, ell diu que també li agrado i es vol liar amb mi, però jo l'he dit que no vui un lio i adeu, i m'ha dit que podem sortir, però a la seva última novia l'ha posat les banyes, i em fa por que me les possi a mi, nose que fer si liar-me i sortir amb ell o no...
Elena Crespi

Hola Maduiixa!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
Et trobes davant del risc d'escollir a una parella. No saps mai què passarà. I has de decidir si confies en ell o no.
I aquesta és una decisió personal.
Dius que t'agrada però... t'agrada tot d'ell? és a dir, que hagi anat de flor en flor i que hagi estat infidel també t'agrada?
El més important és que has de valorar si aquest és el seu estil de vida o si només ha estat una etapa i, per això, has d'estar disposada a arriscar-te i a assumir els riscos d'aquestes decisions...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com