La meva amiga i ell...
Hola adolescents!!
Fa unes setmanes vaig conèixer a un noi per l'Instagram i vam començar a parlar. Des del començament ell em va demostrar que li agradava. Però fa un parell de dies que parla amb una amiga meva i ja ni parlem. No sé si són gelós el que sento, però ella sabia que em parlava amb ell i que m'estava agradant...
Fa poc que ens coneixem, però crec que m'agrada...
Ajuda si us plauuu!!
Elena Crespi

Hola!
Primer de tot, moltíssimes gràcies per escriure'ns i demanar-te disculpes pel retard en la resposta. Anem força atabalades i no atrapem la gran quantitat de consultes que ens feu arribar dia a dia.
Pel que sembla, no l'has conegut en persona a aquest noi. Senzillament és una relació de converses gràcies a Instagram.
Per poder valorar si t'agrada una persona de veritat, necessites veure-la en moviment, en car i ossos... ara el que sents és un conjunt d'expectatives per les coses que et deia. Però ara, també, t'està demostrant que prefereix parlar amb una altra noia, la teva amiga, i la teva amiga no té en compte el que tu li vas dir.
Has parlat amb ella? sap que estàs trista?
I amb ell?
Si no ho parles, no poden endevinar el que et passa...
Una abraçada!
Elena Crespi i Asensio
Psicòloga
Instagram: @elenacrespi81
www.elenacrespi.com