sense comentaris
Hola, vui que em donis la teva opinio personal si pot ser...
fa 4 anys vaig estar lliada amb un noi que conec de tota la vida, encara que, te novia...
torna y se'n va quan vol...diu que em vol ami pero encara esta amb la novia i ara a tornat, estic mes freda amb ell pero encara no se que fer,ja he parlat amb ell y li he dit que no puc quedar com abans per respecte, pero es que, estic molt be amb ell. Que faig?
Estrella Dorca

Hola!
Ell és qui té el compromís amb la seva parella. Tu no tens cap compromís amb ningú i per tant pots divertir-te amb qui tu vulguis!
El que em preocupa són els sentiments que tens cap a ell: realment vols estar amb una persona que és capaç d'enganyar la seva parella? realment vols estar amb algú que no et valora suficient com per estar amb tu al 100%? Diuen que la millor manera de preveure el futur és mirant el passat, per tant, si màgicament acabéssiu junts en una relació, podries estar segura que no es veu amb ningú més?
Valora bé si és el tipus de persona que vols al teu costat... Sé que fa mal, però a vegades hem de fer-nos respectar i buscar la nostra dignitat.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25