M'enamoro de les meves amigues (1010101010)
Bona nit adolescents,
Volia explicar, i mirar si hi ha algo a fer, sobre el meu problema. Tinc 15 anys i el meu grup d'amics hi han moltes noies, totes son més grans i la majoria són guapes i tenen bon cos. El que passa és que jo els hi tinc molt de carinyo i elles me'l tenen a mi. Em va estar agradant una temporadeta una d'elles, més tard una altre. Lo que té en comú és que amb les dos m'hi he "desanamorat" rapid. Sóc d'aquests que s'enamora fàcil i s'hi desanamora igual. Sí, sé que sona molt infantil, ja que és típic de nanos de 10 anys. El que passa és que em veuen com un amic i jo me les follava a les dos (I a moltes més del grup). No se que fer perquè no em torni a passar i em fa por perdre-les per un "calentón" dels meus. Tampoc sóc molt obert a conéixer a gent quan surto de festa i tal... En resum que no em lio ni amb borratxes. Sé que hauria de esperar, viure sense pensar amb aquests tipus de complicacións però el meu subconscient em supera...
Estrella Dorca

Hola!
Els teus comentaris m'han semblat una mica desagradables i poc respectuosos amb les noies en general. Què vol dir que "no et liies ni amb les borratxes?", elles no tenen dret a decidir? què vol dir que et "follaves" a totes les teves amigues? Crec que estàs sent molt despectiu cap a aquestes noies que consideres les teves amigues...
Pensa bé què sents cap a aquestes noies: és amistat, és amor o és atracció?
I comença a tractar cada persona com es mereix. Pel que expliques, no t'enamores d'aquestes noies, simplement les trobes atractives. Intenta conèixer-les una mica més, saber quins gustos tenen, com pensen, quins somnis tenen.... i potser així t'adonaràs que no totes són iguals i que hi ha diferents maneres de ser. A veure si ets capaç de detectar quines característiques personals t'agraden de les persones.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25