No se que fer
Hola adolescents,
Estic super confusa pq mhe enamorat dun noi (ho se pq quan estic aprop seu em posu nerviosa i el cor sem surt per la boca casi) dos anys mes gran q jo, els dos tenim coses en comu, pero es q quan estic al seu costat em posu mega nerviosa i no puc fer res. Ell i jo no ens parlem gaire pero mhe pillat duna manera important, lo mes dur va ser quan em vaig enterar d q te novia i em vaig desanimar mogollon. Lo fort es q ara no se que fer pq segueixo enamorada d'ell.
Espero q em pogueu ajudar, molt petons!!!
I gracies!!
Estrella Dorca

Hola LOVE,
Doncs la teva és una situació complicada. Aquest noi ja ha escollit una persona amb qui se sent a gust, a qui estima i amb qui vol estar.... I això fa molt mal, oi? Potser hauràs de començar a oblidar-lo i passar pàgina. Encara que no sabem com evolucionarà la seva relació, ara mateix no et pot correspondre. Així que has de prendre una decisió:
• vols continuar enamorada d'una persona que no vol estar amb tu?
• vols començar a oblidar-lo per deixar de patir?
Pren la decisió que et doni el teu cap, encara que ara et faci mal.
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25