nose que fer..
Jo li agradava a un noi des de feia un parell d'anys però jo no m'hi havia fixat en ell d'aquesta manera, El problema és que des que ha començat a tontear amb una altra noia em sento bastant gelosa i començo a sentir coses per ell, és normal? Que puc fer..?
Estrella Dorca

Hola Clàudia,
Has de valorar si realment t'agrada o si el que et passa és que t'agradava que ell t'anés al darrera. A vegades tenim aquest sentiment de "possessió" cap als altres. És a dir, a tots ens agrada que algú ens recordi que som especials i, encara que a nosaltres no ens agradi aquesta persona, ens fa sentir "atractius".
Pensa què t'agrada realment d'aquest noi i si no hi ha res que t'agradi, deixa'l estar. Ell es mereix tenir una persona que el correspongui, no?
Si realment t'agrada i el vols com a parella, potser hauràs de ser sincera i explicar-li els teus sentiments. Llavors hauràs d'acceptar la seva reacció...
Una abraçada!
Laia Sala
@teràpia25